sobota, 2 maja 2020

Make a wish by Sabrina / Pomyśl życzenie z Sabriną


Cześć! 
Nazywam się Sabrina i dziś chciałam się z Wami podzielić bardzo prostą kartką do pamiętnika mojej małej córeczki - Silvii!
Dzięki papierom  Lexi deign i tekturkom Laserowe LOVE tworzenie wspaniałych dekoracji, kartek i tagów jest bardzo łatwe - mają wspaniałe wzory! Jako bazę użyłam arkusza papier 30x30 cm - Tajemniczy jednorożec - 06 - Lexi Design, wycinając z niej kształt koła. Następnie nakleiłem na nim zestaw naklejek - Tajemniczy jednorożec - 03 - Lexi Design i Zestaw naklejek - Tajemniczy jednorożec - 02 - Lexi Design. Całość ozdobiłam Tekturka - Jednorożce - zestaw - Rainbow Unicorn i .Tekturka - Ramka owalna z piwoniami - Coral, Navy Romance. Na koniec wkleiłem napis, który wyciąłem z pasek- Tajemniczy jednorożec - 01 - Lexi Design

Hi ! 
My name is Sabrina and today I keep you company with a very simple card for my little girl Silvia's secret diary!
With Lexi cards and Laserowe LOVE chipboards it is very easy to create decorations, tickets and tags, thanks to the splendid designs! I used Papier 30x30 cm - Mysterious Unicorn - 06- Lexi Design as a base by cutting out a circle, and pasted the set of stickers - Mysterious Unicorn - 03 - Lexi Design and set of stickers  - Mysterious Unicorn - 02 - Lexi Design stickers on top. I then entered chipboard - unicorn, set - Rainbow Unicorn and chipboard - oval frame with peonies - Coral, Navy Romance. Finally I pasted the sentiment that I cut from strip - Mysterious Unicorn - 01 - Lexi Design




Mam nadzieję, że wszyscy jesteście bezpieczni, ściskam!

I hope you are all safe, a big hug!

Sabrina Chicca Lamarina


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz