niedziela, 26 kwietnia 2020

Iride's Winter Album / Zimowy album Iride

Hello everyone
Today I'd like to show you my winter album. I know that the weather outside is beautiful and everything is growing. But I decided to make this album to remember my winter holiday in mountain.
Let't check what you can do with only one package of "Winter Tales" papers :)
I hope you'll enjoy my scrapbook album.

Witajcie 
Dzisiaj chcę Wam pokazać mój zimowy album. Wiem, że pogoda za oknem jest przepiękna i wszystko rośnie - jedym słowem wiosna w pełni. Jednak postanowiłam wykonać ten album, aby zachować wspomnienia po feriach spędzonych w górach.
Zobaczcie, co możecie zrobić mając tylko jeden bloczek papierów "Winter Tales".
Mam nadzieję, że moja praca Wam się spodoba.


















To make this album I've used:
Aby zrobić album wykorzystałam:



Best wishes :)
Agnieszka


Pozdrawiam :)
Agnieszka



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz