niedziela, 10 maja 2020

DIY:Gift bag in handbag shape / Torba prezentowa w formie torebki

Hi Lexi Design Fans! There are many things we are looking forward to in the upcoming months – people being able to go back to work, a healthier world, and yes – visit the hairdresser, for example!  Also, two special days are coming up and those are Mother's Day and Father's Day.
In today's post I’m presenting a gift bag that I crafted for the Mother's Day. How I made it, you can find in the video.

Cześć Fani Lexi Design! Jest wiele rzeczy, na które czekamy w nadchodzących miesiącach - ludzie mogą wrócić do pracy, zdrowszego świata, i tak - na przykład iść do fryzjera! Nadchodzą również dwa specjalne dni, Dzień Matki i Dzień Ojca. W dzisiejszym poście przedstawię torbę na prezenty, którą zrobiłem na Dzień Matki. Jak udało mi się to zrobić, można znaleźć w wideo.







First, according to the attached technical layout, I cut and scored the Winter Tales design papers and one-colored papers.

Najpierw, zgodnie z załączonym rysunkiem, wycinała i zbigowała poszczególne części torby z papierów z kolekcji Winter Tales i papierów jednokolorowych.



Then, I folded and glued the papers. You can find the steps in the video.
Potem złożyłem i przykleiłem papiery. W wideo znajdziesz, jak postępowałem.


I've used
Użyłam




I send greetings to all moms!
Wysyłam pozdrowienia dla wszystkich mam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz