sobota, 30 maja 2020

Mini-cards or scraplings

Cześć wszystkim!
 Nazywam się Alexandra Vaschuk. Chcę się z tobą podzielić tymi małymi kartkami.

 Hello everybody!
I am Alexandra Vaschuk.
I want to share these little cards with you.




Robię takie mini-karty, jeśli mam skrawki papieru z dużego projektu
. Nie chcę ich wyrzucać. Więc zmieniają się w scraplings.

I make such mini-cards if I have paper scraps from a large projectI do not want to throw them away. So they turn into scraplings.

Są dobre jako komplement do teraźniejszości. Lub jako mały znak uwagi.

They are good as a compliment to the present. Or as a small sign of attention.

 Wykorzystałem resztki wspaniałej kolekcji papieru "Misterious Unicorn".
 I used the remains of a wonderful collection of paper "Misterious Unicorn".
I naklejki z tej samej kolekcji.
 And stickers from the same collection.
 Oczywiście pomogły mi kwiaty, koraliki i brokat.
 Of course, flowers, beads and glitter helped me.

 Na koniec zrobiłam chlapania w kolorze bieli i różu.
 Splashes of white and pink colors also took part.
Mam nadzieję, że podobały Ci się te mini-karty.
Życzę dobrego nastroju i przyjemnej kreatywności.
 Hope you enjoyed these mini cards.
I wish you a good mood and pleasant creativity.
 Użyłem

I used
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz