poniedziałek, 18 maja 2020

Kartka torebka na Komunię Świętą

Witajcie:)
Moja dzisiejsza inspiracja dla Was to torebeczka kartka z życzeniami na Pierwszą Komunię Świętą dla dziewczynki. Wykorzystałam do jej stworzenia gotową bazę, którą okleiłam i ozdobiłam papierami  kolekcji Mysterious Unicorn. Wykorzystałam tu też dwie tekturki Laserowe Love z działu Komunia Święta. Całości dopełniają kwiatki, kokardka i drobne cekiny. 
Do środka torebeczki z powodzeniem zmieszczą się banknoty jak również upominek biżuteryjny.

Hello:)
Today's inspiration for you is a purse greeting card for First Holy Communion 
for a girl. I used to create it a ready base, which I covered and decorated with 
Mysterious Unicorn collection papers. I also used two Laser Love cardboard boards
 from the Holy Communion department. The whole is complemented by flowers, a bow 
and small sequins. Inside the purse you can easily fit banknotes as well as a jewelry gift.









Użyłam / I used
Papier 30x30 cm  - Mysterious Unicorn - 01 - Lexi DesignPapier 30x30 cm  - Mysterious Unicorn - 02 - Lexi Design
Pasek - Mysterious Unicorn - 02 - Lexi Design Pasek - Mysterious Unicorn - 04 - Lexi Design Pasek - Mysterious Unicorn - 05 - Lexi Design Zestaw papierów - Mysterious Unicorn - 30,5 cm x 30,5 cm - Lexi Design
.Tekturka -  Hostia  - First Love Tekturka - Ramki z chłopcami pierwszokomunijnymi - Holy & White 

Co myślicie o moim projekcie ? Mam nadzieję, że zainspiruje Was do tworzenia komunijnych projektów i nie tylko...

What do you think about my project ? I hope that it will inspire you to create communion  projects and more...
Pozdrawiam 
Ania
 Greetings
Ania

1 komentarz:

  1. Hello, your bag is beautiful bravo! Is there the possibility of having the dimensions and maybe a tutorial? Thank you for your reply. See you soon. Valerie

    OdpowiedzUsuń