niedziela, 17 maja 2020

Pastelowa kartka ślubna

Cześć!
Kolekcja "Mysterious Unicorn" dzięki pięknym pastelowym kolorom świetnie pasuje również do projektów ślubnych. Wykorzystałam arkusze w beżowych kolorach do stworzenia warstwowej kartki ślubnej. Wycięłam również elementy z kompozycjami kwiatowymi oraz wykorzystałam tekturkę "W dniu ślubu" od Laserowe Love, której nadałam biały kolor za pomocą pudru do embossingu.

Hi!
The "Mysterious Unicorn" collection, thanks to beautiful pastel colors, also perfectly matches wedding projects. I used papers in beige colors to create a layered wedding card. I also cut out elements with floral compositions and used the cardboard "On the wedding day" from Laserowe Love.








W mojej pracy wykorzystałam:
In my work I used:







Pozdrawiam Madzia :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz