piątek, 8 maja 2020

Video tutorial: mixed media cards

Hi gorgeous Lexi design’s friends!
Witajcie wspaniali przyjaciele Lexi design!

It’s Irina Tsigir here with my new cards and video step-by-step tutorial.
Jest tu Irina Tsigir z moimi nowymi kartkami i video instruktażem krok po kroku.

Hoping you are staying healthy and safe and have lots of time to experiment with your favourite Lexi design goodies. As for me, one of my favourite products are 
"Mysterious Unicorn" paper collection and today I’d like to share with you some easy ways how to use these beatifful paper.
Mam nadzieję, że jesteś zdrowy i bezpieczny oraz masz dużo czasu na eksperymentowanie z ulubionymi produktami Lexi design. Jeśli chodzi o mnie, jednym z moich ulubionych produktów jest 
Kolekcja papierów "Mysterious Unicorn" i dziś chciałbym podzielić się z wami kilkoma łatwymi sposobami użycia tych pięknych papierów.

I’ve created those cards using two paper sheets and one set of stickers
– you can find the full process video at the end of my post.
Stworzyłam te kartki używając dwóch arkuszy papieru i jednego zestawu naklejek.
- Pełny film z procesu można znaleźć na końcu mojego postu.


The first one - Hello
Pierwszy - Witam


In the second card, I’ve used sticker "Happy birthday".
W drugiej kartce, użyłam naklejki "Wszystkiego najlepszego".



Here is my process video – hoping you’ll enjoy it!
Oto moje wideo z procesu tworzenia - mam nadzieję, że ci się spodoba!


I used:


Thank you so much for stopping by!
Happy crafting!
Hugs!
Dziękuję bardzo, że wpadłeś!
Wesołego tworzenia!
Uściski!

Irina 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz