poniedziałek, 11 maja 2020

Kartka dla najlepszej mamy na świecie / A card for the best mother in the world

Witajcie


Na dzisiejszą inspirację przygotowałam karteczkę dla mamy.Zrobiłam ją trochę w stylu, który lubi moja mama i ja oczywiście też. Użyłam tekturki- sukienki, którą ozdobiłam koronkami,listkami i kwiatkami.Mam nadzieję ,że moja praca zainspiruje Was do zrobienia kartki dla Waszych Mam.

Hello

For today's inspiration I prepared a card for my mother. I made it a little bit in the style that my mother and I like. I used a cardboard dress, which I decorated with laces, leaves and flowers. I hope that my work will inspire you to make a card for your moms.






 użyłam / I used 



https://www.laserowelove.pl/pl/p/Tekturka-Sukienka-mama-Flower/56


pozdrawiam / regards

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz