piątek, 10 kwietnia 2020

kartka ślubna /wedding card/ winter tales

Witajcie 

Na dzisiejszą inspirację przygotowałam kartkę ślubną w moim ulubionym formacie DL.
Kolekcję Winter Tales jak widać można użyć do stworzenia różnych prac, niekoniecznie zimowych.
Kolory papierów są bardzo delikatne i romantyczne. Idealnie pasują do tematyki ślubnej. W pracy wykorzystałam tekturkę łapacz snów ,którą ozdobiłam koralikami,elementami metalowymi oraz pokolorowałam tuszami. Całości dopełniają ręcznie robione kwiaty z foamiranu.
Polecam serdecznie tą kolekcję.




Hello

For today's inspiration I prepared a wedding card in my favourite DL format.
As you can see the Winter Tales collection can be used to create various works, not necessarily winter ones.
The colours of the papers are very delicate and romantic. They perfectly match the wedding theme. In my work I used a cardboard dream catcher, which I decorated with beads, metal elements and colored with ink. The whole thing is completed by hand-made flowers made of foamirane.

I highly recommend this collection.








w pracy wykorzystałam/ at work I used

https://www.laserowelove.pl/pl/p/Zestaw-papierow-Winter-Tales-30%2C5-cm-x-30%2C5-cm-Lexi-Design/4283

https://www.laserowelove.pl/pl/p/Tekturka-Lapacz-snow-Sharmila-Indiana/233

Pozdrawiam Was Kochani i zachęcam do tworzenia 

I greet you dearly and encourage you to create 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz