niedziela, 12 kwietnia 2020

Słodka kwiatowa kartka / Sweet floral card

Witajcie:)
W ten świąteczny pogodny poranek zapraszam Was do inspiracji słodką kartką wykonaną z kolekcji Mysterious Unicorn. Wykorzystałam do projektu delikatne arkusze w kolorach bieli z napisami i pudrowego różu. Do uzupełnienia całości dołożyłam tekturkę Laserowe Love, gipiury i przepiękne grafiki z kolekcji papierów.


Hello:)

This festive sunny morning, I invite you to be inspired by a sweet card made from
 the Mysterious Unicorn collection. I used delicate white sheets with inscriptions
 and powder pink for the project. To complete the whole I added a Laser Love
 cardboard, guipure and beautiful graphics from the paper collection.








Użyłam / I used







Kolekcja jest tak piękna, że daje wiele możliwości projektowych nie tylko dziecięcych. Mam nadzieję, że moja kartka zmotywuje Was do ciekawych projektów.


The collection is so beautiful that it offers many design possibilities not only
 for children. I hope that my card will motivate you to interesting projects.


Pozdrawiam Ania / Greetings Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz