niedziela, 19 kwietnia 2020

Winter Tales tag

Hello everyone!
It's Hema here with you all today and I'm happy to share a layered decoupaged MDF tag for Lexi Design. 
Here I have used Winter Tales rice paper collection. I adhered the rice paper with decoupage glue and allowed to set it. Once the base paper got set I fussy cut three more tags from the rice paper tags collection from the same pack and adhered them on to the main base, allowed it to dry. Next I used glaze medium run over through a stencil and added Lindys embossing powder and heat set it for extra depth.  Next I fussy cut the decorative elements frm the paper collection and layered them on to the tag. Also heat set the chippie from Laserlove set on to the focal element.
Once I felt the tag was complete I added word inspiration which is also in the collection......  viola the tag was all set and ready. 

Cześć wszystkim!
Dzisiaj jest tu z wami Hema i cieszę się, że mogę zaprezentować Wam wielowarstwowy, mediowy tag MDF dla Lexi Design.
Tutaj użyłam papieru ryżowego z kolekcji Winter Tales. Przykleiłam papier ryżowy klejem do decoupage i pozwoliłem mu go ustawić. Po ustawieniu papieru podstawowego dokładnie wyciąłem jeszcze trzy tagi z papieru ryżowego z tej samej kolekcji i przykleiłem je do głównej bazy, pozwalając jej wyschnąć. Następnie użyłem glazury nałożonej na szablon i dodałem proszek do wytłaczania Lindys i ustawiłem na gorąco, aby uzyskać dodatkową głębokość. Następnie dokładnie wyciąłem elementy dekoracyjne z kolekcji papieru i położyłem je na tagu. Podgrzej również tekturkę z  Laserlowe Love na elemencie ogniskowym.
Gdy poczułem, że tag jest kompletny, dodałem inspirację słowną, która również znajduje się w kolekcji ...... viola tag był gotowy i gotowy.




I used: / Użyłam:





I hope you guys enjoyed this little share of mine. I will share some more lovely creation in my next post. 
Mam nadzieję, że podobała wam się moja mała część. W następnym wpisie podzielę się piękniejszym dziełem.

Stay safe and enjoy crafting. 
Bądź bezpieczny i ciesz się tworzeniem.


Love & Hugs
HEMA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz