czwartek, 23 kwietnia 2020

Latawiec - pudełko na wspomnienia / Kite - memory box

Witajcie,
dziś zabieram Was na sentymentalną podróż do przeszłości. Zapinajcie pasy - lecimy!
Odkąd pamiętam uwielbiałam tworzyć zapiski w małych notesikach (złote myśli to był hit!) oraz porządkować zdjęcia. Mój pokój zapełniały różnego rodzaju kolorowe pudełka pękające w szwach od pamiątek. Dzięki temu powrót do wspomnień był o wiele łatwiejszy i miałam pewność, że niektóre z nich nie pójdą w zapomnienie.
Mój dzisiejszy projekt to takie niespełnione marzenie z dzieciństwa. Pudełko w formie latawca w całości wykonałam z kolekcji papierów Lexi Design "Mysterious Unicorn". Moje ulubione połączenie brudnego różu oraz mięty nadaje idealnej lekkości i świeżości całej pracy.
Sprawdźcie sami! 


Hi,
I invite you to see my latest inspiration - a kite box. It was made entirely from the Lexi Design "Mysterious Unicorn" collection. It's a great box for storing memories: notes, photos, souvenirs. Pay attention to the colors. I love it!








Zapraszam Was serdecznie do obejrzenia krótkiej prezentacji całego projektu.

I invite you to watch a short presentation of the whole project.



Użyłam:
I use:

Mam nadzieję, że mój pomysł na przechowywanie wspomnień przypadł Wam do gustu ;)
Miłego dnia!

I hope you liked my idea for the box ;)
Have a nice day!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz