sobota, 11 kwietnia 2020

MINI ALBUM- WINTER TALES

Witajcie:)
W dzisiejszej inspiracji przychodzę do Was z mini albumem. Do jego wykonania wykorzystałam kolekcję "Winters Tales" a dokładnie jeden arkusz 02.

Hello...)
In today's inspiration I come to you with a mini album. I used the "Winters Tales" collection, exactly one sheet 02, to make it.




 Za pomocą stempla odbiłam tuszem do embossingu motyla oraz kwiat, posypałam pudrem i stopiłam. Wycięte elementy stały się główną ozdobą mojego albumu:)

I used the stamp to reflect the butterfly embossing ink and the flower, sprinkle powder and melt. The cut out elements became the main decoration of my album:)







 Brzegi albumu pokryłam delikatnie czarnym gesso i złotą farbą zaś jego karty ozdobiłam stemplami:)

I covered the edges of the album with gently black gesso and gold paint and decorated its cards with stamps:)






W pracy wykorzystałam
At work, I used


Pozdrawiam serdecznie i życzę zdrowych Świąt Wielkanocnych

I wish you a very warm welcome and a healthy Easter


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz