wtorek, 14 kwietnia 2020

Going to the party/ Idę na imprezę

Hello, everyone! 
Aleksandra Vaschuk with you. Today I am on duty on the blog. And I am going to the birthday party.
I invite you with me))

*****
 Witam wszystkich! Alexandra Vashchuk z tobą. Dziś jestem na służbie na blogu. Idę na imprezę.
 Zapraszam cię ze mną))


 I prepared a gift and two toppers to insert them into a bouquet of flowers.

*****
 Przygotowałem prezent i dwie nakładki, aby włożyć je do bukietu kwiatów.





I packed the gift in a bag. Of course, I graced this bag. Our wonderful paper helped me.

*****
Zapakowałem prezent do torby. Oczywiście ozdobiłem tę torbę. Nasz wspaniały artykuł pomógł mi.


Kraft package, cutted out flowers, a beautiful tassel and, voila la, the gift is packed.
*****

Pakiet Kraft, kwiaty cięte, piękny frędzel i, voila la, prezent jest zapakowany.



 I attached toppers to sushi sticks so that they could stand  in a bouquet
for a long time.

*****

Do pałeczek do sushi przyczepiłem nakładki, aby mogły długo stać w bukiecie.
I added more photos to the video. I invite you to view.
*****
   Dodałem więcej zdjęć do filmu. Zapraszam do obejrzenia.

I liked what I created. It’s a pity that I can  hand it over after quarantine only)).
Alexandra Vaschuk was with you, be healthy.
*****
Podobało mi się to, co się stało. Szkoda, że mogę to przekazać dopiero po kwarantannie))
Aleksandra Waszkuk była z tobą, bądź zdrowa.
Zestaw papierów - Mysterious Unicorn - 30,5 cm x 30,5 cm - Lexi Design  
Pasek - Mysterious Unicorn - 03 - Lexi Design  
*Tekturka - Zestaw kwiatów - Easter Bunny






*Tekturka -  Bukieciki z konwalii  - First Love

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz