sobota, 14 marca 2020

Szkatułka dla małej księżniczki / casket for a little princess

Witajcie!

Pierwszą pracą jaką miałam przyjemność stworzyć, z cudownych papierów od Lexi Design, jest szkatułka dla małej księżniczki - fanki jednorożców. Oprócz wyciętych elementów z papieru scrapowego , użyłam również papieru różowego z kolekcji -Mysterious Unicorn którym obkleiłam dookoła pudełeczko, oraz wieczko. Dżety, złomki, mikrokulki i ozdobny papier z jednorożcem, który widać po otwarciu szkatułki nadają czarujący efekt końcowy.

Hello!
My first project that I had pleasure to create, using wonderful Lexi Design papers, is a casket for a little princess- the unicorn fan. Except cutted elements from scrapbooking paper I also used the rice paper from the collection - Mysterious Unicorn; which I pasted around the box and on the front of lid. Jets, scrap, microspheres and paper with unicorn , which can be seen when you open the box, give a charming end result.







Użyłam:
I used:






Mam nadzieję, że szkatułka zainspiruje jakąś małą księżniczkę lub fankę jednorożców  :)
Pozdrawiam serdecznie,
Marta - EviPassjonatka

I have hope that casket will inspire the fan of unicorns or a litlle princess girl. :)
Best wishesh,
Marta - EviPassjonatka



4 komentarze:

  1. CUDNA:) Na bogato, ale wszystko skomponowane idealnie.
    Po mistrzowsku!
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co za szkatułka 😍 Nie tylko fanki jednorożców byłyby zachwycone :)

    OdpowiedzUsuń