czwartek, 12 marca 2020

Magiczna ramka


 Hello, friends! Do you believe that unicorns exist?
Unicorns once lived among humans, and now they hide in the most remote places on the planet that only the bravest of the bravest can reach...

Witajcie, przyjaciele ! Wierzysz, że jednorożce istnieją?
Jednorożce żyły kiedyś wśród ludzi, a teraz ukrywają się w najodleglejszych miejscach na planecie, do których mogą dotrzeć tylko najodważniejsi z nich...


Those who are pure of heart, not greedy and just want to see a unicorn, will certainly see it. After all, this miracle exists.

Ci, którzy mają czyste serce, nie są chciwi i po prostu chcą zobaczyć jednorożca, na pewno go zobaczą. Przecież ten cud istnieje.



And if you see this beautiful rainbow unicorn in the photo now, congratulations! It means that you are a pure and kind man with bright thoughts.) 

A jeśli teraz widzisz tego pięknego tęczowego jednorożca na zdjęciu, to gratuluję! To znaczy, że jesteś czystym i miłym człowiekiem z jasnymi myślami). 



The collection "Mystic Unicorn" so inspired me with its harmonious palette and fabulous prints that I immediately wanted to create some magical work.

Kolekcja "Mystic Unicorn" tak bardzo zainspirowała mnie swoją harmonijną paletą i wspaniałymi nadrukami, że od razu chciałam stworzyć jakieś magiczne dzieło.


And now this frame will decorate the wall in my office.

A teraz ta rama ozdobi ścianę w moim biurze.




In my work, I've been using:

W mojej pracy, używałem:













I hope, my friends, that I've managed to inspire you and move you to a fairy tale.

Mam nadzieję, przyjaciele, że udało mi się was zainspirować i przenieść was trochę do bajki.



With your best wishes

Z najlepszymi życzeniami







2 komentarze: