niedziela, 29 marca 2020

Сards for a good mood / Karty dla dobrego nastroju

 Hello everyone, Alexandra Vaschuk is with you!
Today I am sharing with you a good mood.I am sure that these cards will help me.

*****
Witam wszystkich, Alexandra Vashchuk jest z tobą.
Dzisiaj dzielę się z Wami dobrym nastrojem. Jestem pewien, że te karty mi pomogą.







I used tender paper collection "Mysterious Unicorn"

*****
Użyłem delikatnej kolekcji papieru "Mysterious Unicorn".




Of course, these cute horses should be surrounded by magical flowers, fresh leaves and mystical splendor.
He was helped to give beads and glitter.

***** 
 
 Oczywiście te urocze konie powinny być otoczone magicznymi kwiatami, świeżymi liśćmi i mistycznym blaskiem.
Pomógł mu dać koraliki i blask.
In the end, I added a spray of white and pink paint, for mystery))
*****
 Na koniec dodałem spray białej i różowej farby, dla tajemnicy))
I hope that my postcards helped you travel to the magic forest and chat with cute unicorns.
*****
 Mam nadzieję, że moje pocztówki pomogły ci podróżować do magicznego lasu i rozmawiać z uroczymi jednorożcami.
I wish you good creativity and good mood for the whole day.
Bye Bye
***** 
Życzę dobrej kreatywności i dobrego nastroju przez cały dzień. Pa pa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz