piątek, 20 marca 2020

Różowa kartka

Kochani, 
z ogromną przyjemnością przedstawiam Wam moją pierwszą inspirację dla Lexi Design.
Zachwycona pięknym rozbielonym różem z kolekcji Mysterious Unicorn zdecydowałam się na zrobienie kartki. Starałam się nie zasłonić pięknych motywów występujących na papierach. Kompozycję kwiatową uzupełniłam delikatnymi dodatkami.

Dear all,
it is with great pleasure that I can present you my first inspiration for Lexi Design.
The beautiful, subtle pink from 
Mysterious Unicorn collection inspired me to create this card. I tried not to cover the wonderful pattern on the paper. I've enriched the card with flower composition.






Użyłam: / I used:

https://www.laserowelove.pl/pl/p/Zestaw-papierow-Mysterious-Unicorn-30%2C5-cm-x-30%2C5-cm-Lexi-Design-/4419







Mam nadzieję, że udało mi się was zainspirować.
Z najlepszymi życzeniami

I hope I managed to inspire you a little bit.
With best wishes




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz