niedziela, 8 marca 2020

Layout- Now is the right time

Witajcie! 
W związku z naszym świętem znanym jako Międzynarodowy Dzień Kobiet chciałabym przedstawić mój layout stworzony specjalnie na tę okoliczność z życzeniami ode mnie dla każdej z Was :)
Co prawda święto to wypada na wiosnę a ja wykorzystałam papiery z zimowej kolekcji Winter Tales, aczkolwiek całość połączona ze sobą nadaje pracy niesamowitą świeżość, lekkość i delikatność a każda z tych cech kojarzy się z kobietą ;)
Wszystkiego dobrego dla Was wszystkich i dla mojej uroczej modelki, którą mam przyjemność znać osobiście :)

Welcome! 
In connection with our celebration known as International Women's Day I would like to present my layout created especially for this occasion with wishes from me for each of you :)
It is true that this holiday falls in the spring and I used the papers from the winter collection of Winter Tales, although the whole combined gives the work an incredible freshness, lightness and delicacy and each of these features is associated with a woman ;)
Good wishes to all of you and to my charming model, whom I have the pleasure to know personally :)








Użyłam:
I used:



Pozdrawiam serdecznie
Hugs


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz