piątek, 13 marca 2020

Album małej księżniczki / Little princess album

Witajcie!
Ten album jest powrotem do dawnych lat, gdy jako mała dziewczynka uwielbiałam wszelkiego rodzaju błyskotki, kwiaty, pompokini, frędzelki... Koniecznie w towarzystwie różu!
Dziś spełniam swoje dziecięce marzenia za pomocą tego słodkiego albumu w kształcie korony - jak na prawdziwą księżniczkę przystało. 
Jak zawsze, niezawodna kolekcja Lexi design - Mysterious Unicorn spisała się na medal. Sami zobaczcie.


Hello!
This album is a return to the old days, where as a little girl I loved all kinds of sequins, glitter, flowers, pompoms... Must be pink!
Today I make my childhood dreams come true with this sweet album in the shape of a crown - as befits a real princess. 
As always, the reliable Lexi Desing - Mysterious Unicorn collection has proved its worth. I'll see for myself.




Zwróćcie uwagę na te urocze dodatki: wycinanki, tagi oraz napisy. 
Jestem nimi zauroczona!

Pay attention to these charming accessories: cut-outs, tags and inscriptions. 
I'm enchanted by them!







Skrytki na sekrety - to małe dziewczynki kochają!

Secrets! Little girls love it!




Do wykonania tego albumu użyłam:

I used to make this album:








Mam nadzieję, że w Was także obudziłam małe dziecko ;)
Miłego dnia!

I hope I woke up a little baby in you too ;)
Have a nice day!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz