piątek, 6 marca 2020

ATC "Mysterious Unicorn"

Dear Lexi Design friends!
Hello! This is my first post on this wonderful blog, and I am very happy to share my first project with you. Paper Mysterious Unicorn is so beautiful 😍that I decided to make for my first project with Lexi Design paper ATC to share this beauty with you. Yes, yes, I am ready to exchange 2 ATC cards 😉.
Drodzy przyjaciele Lexi Design! Witam! To mój pierwszy post na tym wspaniałym blogu i bardzo się cieszę, że mogę podzielić się z wami moim pierwszym projektem. Papierowy Tajemniczy Jednorożec jest tak piękny 😍that. Postanowiłam zrobić mój pierwszy projekt z papierem Lexi Design ATC, aby podzielić się z Wami tym pięknem. Tak, tak, jestem gotowa na wymianę 2 kart ATC 😉.








Since there is just 2 ATC for exchange, I decided to give you a video tutorial where you can see how I did my ATC 🎉 It would be very nice for us and especially for me if you also make a ATC and share your beauty with us 🥰

Ponieważ na wymianę są tylko 2 karty ATC, postanowiłam dać Wam video tutorial, w którym będziecie mogli zobaczyć jak zrobiłam ATC 🎉. Byłoby bardzo miło dla nas, a szczególnie dla mnie, gdybyście również zrobili ATC i podzielili się z nami swoją urodą 🥰.

I wish you a nice weekend and hope to see you ATC😘
Życzę miłego weekendu i mam nadzieję, że zobaczymy się na ATC😘.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz