poniedziałek, 3 sierpnia 2020

Summer mini album / Letni mini album

Hi everyone!
I hope you are enjoying your summer according to your plan - at home or on summer vacations. I visited High Tatras few days ago and it was really great. I like hiking. But ... I really love everything with seaworld theme. What a shame that I haven't created a mini album with theme of nature and mountains yet (I'm planning it), but I created a mini album with theme of sea and beach. 

Cześć wszystkim!
Mam nadzieję, że spędzasz lato zgodnie z planem - w domu lub na wakacjach. W Wysokich Tatrach byłam kilka dni temu i było naprawdę super. Lubię piesze wycieczki. Ale ... Naprawdę kocham wszystko z motywem morskim. Szkoda, że ​​nie stworzyłem jeszcze mini albumu z motywem przyrody i gór (planuję), ale stworzyłem mini album z motywem morza i plaży.


You can put 12 photos in this folded album. It's in beige, blue and white colours - favourite colours which are always used on marine projects.

W albumie leporelo możesz umieścić 12 zdjęć. Występuje w kolorach beżu, błękitu i bieli - to moje ulubione kolory, których zawsze używam w projektach morskich.






I created interesting closing with with magnets.

Stworzyłam ciekawe zamknięcie z magnesami.







I used: / Użyłam:




I hope you like it and it will be a nice inspiration for crafting your own album and fill it with summer photos (if you were or are planning to go to the beach). :)

Mam nadzieję, że Ci się spodoba i będzie to miła inspiracja do stworzenia własnego albumu i wypełnienia go letnimi zdjęciami (jeśli byłeś lub planujesz wybrać się na plażę). :)

2 komentarze: