czwartek, 6 sierpnia 2020

Kartka urodzinowa / All the best card

Cześć wszystkim!
Jestem Aleksandra i życzę Wam wszystkiego najlepszego! 
W środku upalnego lata zrobiłam kartkę urodzinową z zimowej kolekcji papieru. Użyłam Winter Tales papieru.

Hi, everyone! 
I am Aleksandra and I want to wish you all the best!
 In the middle of a hot summer, I made a gift card from the winter paper collection. I used Winter Tales paper.


 Wycięłam motyle i kwiaty zakruszy oraz dodałam papierowe kwiaty i gałązki wycięte wykrorjnikiem.

I cut out some butterflies, flowers and added paper flowers and twigs.
  

Nie mogłam się też obejść bez koronki i koronek.

I could not do without lace and strings too.

 
Oczywiście dodałam dodatki, koraliki i przezroczyste krople.

 Of course, I added toppings, beads and transparent drops.
  
 

Na bazę kartki wybrałam papier kraftowy. Myślę, że to dobry wybór.

For the base of the card, I chose craft cardstock.  I think this is a good choice.
  
***** 
 Użyłam: /I used:
 


Czy udało Ci się ochłodzić w tym upale? Mam nadzieję :)
 
Did you manage to cool off in this heat? Hope so :)

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz