piątek, 7 sierpnia 2020

Jesienny album w pudełku / Autumn album in a box

Witajcie:)
Przed nami jeszcze kawałeczek lata, ale jesień nadciąga z pięknymi kolorami pomarańczu żółci czerwieni zgniłej zieleni ciepłego brązu. Wszystkie te kolory znajdziecie w najnowszej kolekcji Lexi Design - Pumpkin Seed. Cudowna kolorowa jesień urzekła mnie a przepiękne motywy owoców, ogrodu, domostwa przepięknie komponuje z całością. Znajdziecie tu arkusze do wycinania ale też motywy na paskach i jesienne napisy w języku polskim i angielskim. 
Moja dzisiejsza praca to album harmonijkowy w pudełku z piękną dziewczynką na okładce. Pokusiłam się też o ozdobienie okiennicy koronką i dopełnienie całości kompozycji owocami kwiatami i tekturkami z kolekcji.

Hello :) 
There is still a little bit of summer ahead of us, but fall comes with the beautiful colors of orange, yellow, red, rotten green, warm brown. All these colors can be found in the latest collection of Lexi Design - Pumpkin Seed. A wonderful, colorful autumn charmed me and the beautiful motifs of fruit, garden, and household blend beautifully with the whole. You will find cutting sheets, as well as motifs on stripes and autumn inscriptions in Polish and English. My work today is a folded album in a box with a beautiful girl on the cover. I also tried to decorate the shutter with lace and complete the whole composition with fruit, flowers and cardboard from the collection.










Użyłam: / I used:








Co myślicie o mojej inspiracji i nowej kolekcji ? Ja już projektuję kolejne prace i zachwycam się przepięknymi grafikami. Mam nadzieję, że pokochacie jesień w papierach Lexi design tak jak my.
Pozdrawiam, Ania

What do you think about my inspiration and the new collection? 
I am already designing new works and I am delighted with the beautiful graphics. Hope you love Lexi design's Papers fall as much as we do. 
Greetings, Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz