wtorek, 25 sierpnia 2020

Karta dla wyjątkowej osoby/card for special person.

 Witajcie, przyjaciele! 

Wierzysz, że jednorożce istnieją?Jednorożce żyły kiedyś wśród ludzi, a teraz ukrywają się w najodleglejszych miejscach na planecie. 

Hello, friends!

 Do you believe that unicorns exist?Unicorns once lived among humans, and now they hide in the most remote places on the planet.


Ci, którzy mają czyste serce, nie są chciwi i po prostu chcą zobaczyć jednorożca, na pewno go zobaczą. Przecież ten cud istnieje.

Those who are pure of heart, not greedy and just want to see a unicorn, will certainly see it. After all, this miracle exists.



Moja karta jest właśnie dla tak wyjątkowej osoby.

My card is for such a special person. 



Kolekcja "Mystic Unicorn" tak bardzo zainspirowała mnie swoją harmonijną paletą i wspaniałymi nadrukami, że od razu chciałam stworzyć jakieś magiczne dzieło.

The collection "Mystic Unicorn" so inspired me with its harmonious palette and fabulous prints that I immediately wanted to create some magical work.




 Używałem/Using:







*****

Mam nadzieję, przyjaciele,

że udało mi się was zainspirować i przenieść was trochę do bajki.

I hope, my friends, that I've managed to inspire you and move you to a fairy tale.


Z najlepszymi życzeniami

With your best wishes




1 komentarz: