poniedziałek, 10 sierpnia 2020

Kartka z przesłaniem z niezastąpionej kolekcji Mysterious Unicorn / A message card from the irreplaceable Mysterious Unicorn collection

 Witajcie Kochani!

Niedawno Lexi Design wypuściło dwie nowe kolekcje cudownych papierów, ale użyję ich dopiero w kolejnych inspiracjach,jak za oknem pojawią się takie kolory, w jakich są nowości od Lexi. :)
Moja dzisiejsza praca to zwykła kartka ,ale z przesłaniem ,żeby pomimo trudności jakie napotykamy na swojej drodze wierzyć w siebie i iść do przodu.
 Karteczkę zrobiłam z kolekcji Mysterious Unicorn ,użyłam także własnoręcznie robionych kwiatów z foamiranu, których tworzenie jest także moją pasją.


Hello, my dears!
Recently, Lexi Design has released two new collections of wonderful papers, but I will use them only for further inspirations, when the colors as new from Lexi will appear outside the window. :)
My work today is just a piece of paper, but with a message to believe in yourself and move forward despite the difficulties we encounter on our way.
 I made the card from the Mysterious Unicorn collection, I also used my own handmade foamirane flowers, which I am also passionate about creating.



                                                                        Użyłam: / I used:
Pozdrawiam! / Regards!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz