piątek, 14 sierpnia 2020

Kartka gratulacyjna dla skrzypaczki / Congratulatory card for a violinist

Cześć, 
tu Małgosia z DecoRuru. Z pewnością wiecie że Lexi design wypuściło niedawno dwie nowe kolekcje papierów. Ja nie mogłam się zdecydować, którą z nich wykorzystać jako pierwszą, więc moja kartka, to połączenie obu kolekcji -  Pumpkin seed i Blooming Lullaby.

Hello,
here is Małgosia from DecoRuru. Surely you know that Lexi design has recently released two new collections of papers. I couldn't decide which one to use first, so my card is a combination of both collections - Pumpkin seed and Blooming Lullaby.

*****
Moja kartka to kartka gratulacyjna. Nie była zrobiona na konkretną okazję, ani dla konkretnej osoby, ale wyobraziłam sobie, że mogłaby ją otrzymać jakaś młoda skrzypaczka na zakończenie szkoły muzycznej lub z okazji innego sukcesu związanego z grą na skrzypcach. Co Wy na to?

My card is a congratulatory card. It was not made for a specific occasion or for a specific person, but I imagined that a young violinist could get it at the end of music school or on the occasion of some other success related to playing the violin. What do you say?




*****

Użyłam: / I used:

   







*****

Jak sami widzicie, kartka nie jest skompilowana i każdy z Was na pewno bez trudu może wykonać podobną. Macie już nowe kolekcje Lexi design, a może jeszcze się wahacie? Ja ze swojej strony serdecznie je Wam polecam, są naprawdę piękne!

As you can see, the card is not compiled and each of you can easily make a similar one. Do you already have new Lexi design collections, or are you still hesitating? For my part, I heartily recommend them to you, they are really beautiful!

Buziaki! / Kisses!


1 komentarz: