niedziela, 30 sierpnia 2020

Polna kołysanka/Field lullaby



Witajcie Kochani!
Tym razem miałam przyjemność tworzenia z najnowszej kolekcji papierów Lexi Design - "Blloming Lullaby". Zachwyciły mnie drzwi z cudowną latarenką, oraz piękne listki i kwiaty. 
 Hello!
This time I had the pleasure of creating from the latest collection of Lexi Design papers - "Blloming Lullaby". I was delighted with the door with a wonderful lantern, and beautiful leaves and flowers.





Wszystko umieściłam na bazie klatki dla ptaków, a więc ptaszka też nie mogło zabraknąć.
I placed everything on the base of the bird cage, so the bird could not be missing as well.


Dodałam tancerkę, tekturki ozdobione pudrem do embossingu.
I added a dancer, clipbards decorated with embossing powder.


Umieściłam również napis z tej kolekcji.
I also put an inscription from this collection.



Jak Wam się podoba efekt końcowy?
Do you like the end result?

Użyłam:
I used:






Pozdrawiam, 
Marta

Cheers,
Marta




1 komentarz: