środa, 3 czerwca 2020

Zawieszka na drzwi / Door hanger


Witajcie!
Hello everyone! 

Chciałabym Was dziś zainspirować do zrobienia czegoś tylko dla siebie. Przygotowałam zawieszkę na drzwi, która informuje wszystkich dookoła, że nie wolno mi przeszkadzać, bo za drzwiami właśnie dzieje się magia :)
Użyłam papierów z kolekcji "Mysterious Unicorn", która jest idealna do takich czarodziejskich projektów.  
Today I would like to inspire you to do something just for yourself. I prepared a door tag that informs everyone around that you must be not disturbed, because magic is happening behind the door :)
I used papers from the "Mysterious Unicorn" collection, which is perfect for such magic projects.

 







 




Użyłam:
I used:


https://www.laserowelove.pl/pl/p/Papier-30x30-cm-Mysterious-Unicorn-07-Lexi-Design-/4426

https://www.laserowelove.pl/pl/p/Pasek-Mysterious-Unicorn-02-Lexi-Design-/4432


Mam nadzieję, że Wam się podobało. Dziękuję za uwagę.
I hope you liked it. Thank you for your attention.

Pozdrawiam gorąco
Hugs

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz