niedziela, 14 czerwca 2020

Pamiątka Chrztu Świętego

Witajcie:)
Moja dzisiejsza inspiracja skierowana jest dla maleństwa z okazji chrztu świętego. Jest to piękna okazja, aby obdarować dzieciątko piękną i nietuzinkową pamiątką. Do wykonania tej pracy wykorzystałam przesłodką kolekcję papierów Mysterious Unicorn, bazę hdf body z kwiatami od Laserowe LOVE oraz napis tekturkę również od Laserowe LOVE.

Hello:)
 My inspiration today is directed at the baptismal baby. It is a beautiful 
opportunity to give the child a beautiful and unique souvenir. To do this work,
 I used the sweet Mysterious Unicorn paper collection, the hdf body base with
 flowers from Laserowe LOVE and the inscription cardboard also from Laserowe LOVE.












Użyłam / I used







Mam nadzieję, że mój projekt zainspiruje Was i stworzycie piękne prace z produktami Lexi Design i Laserowe Love



I hope that my project will inspire you and create beautiful works with 
Lexi Design and Laserowe Love products


                                                                     Pozdrawiam Ania / Greetings Ania



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz