piątek, 19 czerwca 2020

Kartka - Pamiątka Chrztu Świętego

Chciałabym Wam dzisiaj pokazać karteczkę z okazji Chrztu Świętego. Uwielbiam kolekcję papierów "Mysterious Unicorn" za to, że jest taka uniwersalna, można z niej stworzyć zarówno kolorowe bajkowe prace z jednorożcami jak i delikatne subtelne projekty idealnie pasujące na różnego rodzaju okoliczności tj. Komunie, Chrzty oraz Śluby.

Kolekcja "Mysterious Unicorn" jest w pięknej pastelowej kolorystyce. Ja w tej kartce wykorzystałam arkusz w kolorze jasnego beżu oraz w delikatnym błękicie. Dodatkowo użyłam tekturki z uroczym aniołkiem od Laserowe Love.

I would like to show you a baptism card. I love the "Mysterious Unicorn" paper collection because it is so versatile, you can create colorful works with unicorns as well as delicate subtle works for First Holy Communion, Baptism or Wedding.

The "Mysterious Unicorn" collection is in beautiful pastel colors. In my work, I used a sheet of light beige and delicate blue paper, and additionally, I used chipboard with an angel from Laserowe Love.





Wykorzystałam w mojej pracy:

Pozdrawiam Madzia :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz