piątek, 5 czerwca 2020

Birthday card / Kartka urodzinowa

Hi Lexi Design fans!
Today I have a little inspiration for you. 
I created this delicate card for 80th birthday using papers from Winter Tales collection.

Cześć fani Lexi Design!
Dzisiaj mam dla ciebie małą inspirację.
Tę delikatną kartę stworzyłem na 80. urodziny, korzystając z papierów z kolekcji Winter Tales.


I made a card in size 21x10cm with ribbon. I decorated it inside and out using especially these papers. I added a few embellishments - chipboard frame, flowers, pearls, enamel dots and also illustrations from this collections.
It's a great card for hydrangea lover.

Zrobiłem kartę w rozmiarze 21x10 cm ze wstążką. Udekorowałem go wewnątrz i na zewnątrz, szczególnie tymi papierami. Dodałem kilka ozdób - texturku, kwiaty, perły, emaliowane kropki, a także ilustracje z tych kolekcji.
To świetna karta dla miłośnika hortensji.







I used: / Użyłem:




Have a nice day :)
Miłego dnia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz