piątek, 12 czerwca 2020

Ptasi domek / Birdhouse

Witajcie 
Dziś na inspirację  przygotowałam nowość.... jeśli chodzi o moją radosną twórczość.Zrobiłam pierwszy raz blejtram i wiem ,że będzie ich wiele....Użyłam kolekcji Winter Tales, która jak zwykle okazała się niezawodna. Na mojej pracy znajduje się wiele naturalnych dodatków takich jak plastry brzozy czy gałązki. Mam nadzieję,że moja praca zainspiruje Was do tworzenia w różnych technikach. 



Welcome

Today, I prepared a novelty for inspiration... as far as my joyful work is concerned. I made my first canvas and I know there will be many of them... I used the Winter Tales collection, which as usual turned out to be reliable. There are many natural additives such as birch slices and twigs on my work. I hope that my work will inspire you to create in different techniques.
 



Użyłam / I used 
https://www.laserowelove.pl/pl/p/Zestaw-papierow-Winter-Tales-30%2C5-cm-x-30%2C5-cm-Lexi-Design/4283


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz