niedziela, 7 czerwca 2020

Artjournaling page "Mysterious Unicorn"

Hi gorgeous Lexi design’s friends!
It’s Irina Tsigir here with my artjournaling page and video step-by-step tutorial.
How often do you experiment? I love to try new mixed media techniques. Today I’d like to share with you some easy ways how to use these beatifful paper.

Witajcie wspaniali przyjaciele Lexi design! 
Jest tu Irina Tsigir z moimi stroną artjournalową i video instruktażem krok po kroku,
Dzisiaj chciałbym podzielić się z wami moją stroną artjournalową. Dzisiaj chciałbym podzielić się z wami kilkoma łatwymi sposobami, jak używać tych beatiffulowych papierów.

I’ve created this artjournaling page using one paper sheets and one set of Rice paper for decoupage
– you can find the full process video at the end of my post.

Stworzyłem tę stronę artjournalową używając jednej kartki papieru i jednego zestawu papieru ryżowego do decoupage'u.- Pełny film z procesu można znaleźć na końcu mojego postu.





Here is my process video – hoping you’ll enjoy it!
Oto moje wideo z procesu tworzenia - mam nadzieję, że ci się spodoba!



I've used: / Użyłam:



Have a nice creative time. :)
Miłego czasu twórczego. :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz