piątek, 19 listopada 2021

Zestaw kartek na warsztaty
Cards for workshops

 Hej wszystkim!
Ja dzisiaj przychodzę z prostą formą, ale za to w dużej ilości. Chciałam Wam pokazać, że używając papierów Lexi design (tu akurat kolekcja Cinnamon Christmas), będąc na różnym poziomie zaawansowania, bawiąc się papierem możecie stworzyć projekty mega różnorodne i przyciągające wzrok. Jedna kolekcja - trzy różne kartki!

Jeżeli scrapbooking jest dopiero w Waszych myślach, wahacie się to dziś postanowiłam zmienić Wasze podejście do tematu. Zobaczcie sami. Ja wierzę, że nawet dzieci zrobią choć częściowo podobne kartki. I tego się trzymam.

Hello!
I've made for today teren totalnie different cards with Cinnamon Christmas collection. This set everyone who will join my private workshops will do. Even Kids. I belive that no metter how good you are in scrapbooking you can do better works, you can start making cards. Just Belize in yourself.









Użyłam: / I used:





Pozdrawiam! / Best regards!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz