piątek, 5 listopada 2021

Bombka z kolekcją Home sweet home
Christmas tree toy with Home sweet home collection

 Hej wszystkim!
Dzisiaj bardzo nietypowa praca - ozdoba choinkowa z papierami kwiatowymi z najnowszej kolekcji Home Sweet Home. Takie nieoczywiste połączenie, które mnie mega zaskoczyło. Jest  pobielona, na bazie papiery z kolekcji i wycinane kwiatowe elementy. Wstążki i koronki na dokładkę. Przyznam się szczerze, że ja zazwyczaj robię świąteczne prace z kolekcji typowo świątecznych. Tym razem stwierdziłam, że należy przełamywać stereotypy i oczywiste schematy. I tak oto powstała praca z kwiatowym wzorem, z koronkami i gazą pomiędzy papierami. Pod kwiatami z foamiranu dołożyłam tekturkę bramę i kwiatki z arkusza do wycinania. Napis i brama z Laserowe Love.

Hello!
Today very unusual work - Christmas tree toy with flower papers from Home Sweet Home collection. Such a non-obvious combination surprised me. A whitewashed base is great base for the rest of composition. Ribbons and laces. Honestly I like to do christmas works in typically christmas collections. This time I found that it is necessary to break stereotypes and obvious patterns. And here we have xmas work with flowers, gazue, laces. Chipbards are from Laserowe Love.






Użyłam: / I' used:



Pozdrawiam Was serdecznie! / Best regards!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz