wtorek, 30 listopada 2021

Sznurowany album w kolorze wina
Wine-colored laced album

 Cześć!

Dzisiaj przychodzę do Was z albumem na zdjęcia w szlachetnych barwach burgundu, czerni i złota. Gdy tylko zobaczyłam po raz pierwszy najnowszą kolekcję papierów od Lexi design House of Books, od razu wiedziałam, że powstanie z niej wyjątkowy projekt. I udało się! Sami zobaczcie! 

 Hello!
Today I come to you with a photo album in noble colors of burgundy, black and gold. As soon as I saw the latest collection of Lexi design papers House of Books for the first time, I knew immediately that it would create a unique design. And it worked! See for yourself!

 














 

Wykorzystałam/ I used:


 




Mam nadzieję, że zainspirowałam Was do twórczego działania, dziękuję za uwagę, pozdrawiam serdecznie!

I hope that I inspired you to be creative, thank you for your attention, best regards!

Paulina (MaloMalo.pl)

 

 

 

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz