środa, 24 listopada 2021

Tagi świąteczne
Christmas tags

Witajcie!
Święta coraz bliżej, ja już powoli zaczynam myśleć o prezentach, a jak prezenty to i zawieszki na nie. Przygotowałam dzisiaj dwie propozycje tagów dekoracyjnych, które pięknie udekorują każdy upominek. Wykorzystałam oczywiście moją ukochaną kolekcję papierów "Loft Christmas" od Lexi Design. Zrobiłam też poinsettie z papieru akwarelowego. 

Welcome! 
 Holidays are getting closer, I am already slowly starting to think about gifts, and when it comes to gifts, there are pendants for them. Today I have prepared two proposals for decorative tags that will beautifully decorate any gift. Of course, I used my beloved "Loft Christmas" paper collection from Lexi Design. I also made a poinsettie out of watercolor paper.






Użyłam: / I used:





Pozdrawiam serdecznie, Ewelina! / Yours sincerely, Ewelina!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz