niedziela, 28 listopada 2021

Dekoracja zimowa
Winter decoration

Cześć!
Mam nadzieję, że macie się dobrze, a Wasze zimowe/świąteczne tworzenie jest w pełnym rozkwicie.
Kolekcja Loft Christmas zainspirowała mnie do stworzenia tej zimowej wiszącej dekoracji - ramki na zdjęcia. Bazę HDF pomalowałam na biało, ozdobiłam ilustracjami z tej kolekcji, ozdobami i tekturkami. Uwielbiam ją, będzie świetnie wyglądać w naszym domu i mam nadzieję, że Wam się też spodoba.

Hello!
I hope you are doing well and your winter/Christmas creating is in full swing. 
Collection Loft Christmas inspired me to create this winter hanging decoration - a photoframe.
I painted HDF base with white colour, decorated it with illustrations from this collection, embellishments and chipboards. I love it, it will look great in our home and I hope you like it, too.









Użyłam: / I used:



Miłego kreatywnego dnia! / Have a nice creative day!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz