poniedziałek, 22 listopada 2021

Pomysł na świąteczny upominek
An idea for a Christmas gift

Cześć!
Dziś mam dla Was kolejne pudełeczko na świeczki, ale tym razem bazę wykonałam samodzielnie. Niezmiennie jednak ozdobiłam je kolekcją Christmas Nutcracker. Myślę że to świetny pomysł na mały, niezobowiązujący prezent, a pudełko jest proste i szybkie w wykonaniu. Aby nie było zbyt nudno, w okienku umieściłam shaker. 

Hello!
Today I have another candle box for you, but this time I made the base myself. Invariably, however, I decorated them with the Christmas Nutcracker collection. I think it's a great idea for a small, casual gift, and the box is simple and quick to make. In order not to be too boring, I put a shaker in the window.




Użyłam: / I used:

A jeśli podoba Wam się moje pudełko, to zapraszam Was na transmisję na żywo 7 grudnia 2021 o godzinie 20:00 na stronie Lexi design na Facebooku. Wykonam wersję w czerwonej kolorystyce, ale z wykorzystaniem tej samej kolekcji. 

And if you like my box, I invite you to a live broadcast on December 7, 2021 at 20:00 on the Lexi design Facebook page. I will make a version in red, but using the same collection.

Ściskam, Małgosia / Hugs, Małgosia



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz