piątek, 17 grudnia 2021

Świąteczny tag na hdf z kolekcją Christmas Nutcracker
Christmas tag with hdf and Christmas Nutcracker collection

 Hej wszystkim!
Święta coraz bliżej i to ostatni czas na ozdobienie naszych domów zawieszkami, ozdobami. Ja w swojej pracy wykorzystałam tag z hdf i stworzyłam na nim kompozycję z papierów i dodatków z kolekcji Christmas Nutcracker. Dołożyłam dużo wszystkiego. Tag był moją propozycją na warsztaty i nawet dziesięciolatki poradziły sobie z zadaniem. Znajdziecie tu gwiazdki z hdf, korzonki, szyszki, wstążki, sizal, sznurek, brokatowe elementy. Starałam się, żeby było na bogato i wraz z elementami do wycinania udało się ten efekt osiągnąć.

Hello!
Today I prepared Home Decor for Christmas with hdf tag and Xhristmas Nutcracker papers collection. I used a lot of things on it. You can find on it almost everything: ribbon, string, sizal, glitter items, cones. It's last moment you can do something, which will decorate your Home for Christmas. 








Użyłam: / I used:




Pozdrawiam serdecznie! / Best regards!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz