czwartek, 30 grudnia 2021

Shaker card dla babci i dziadka
Shaker card for grandma and grandpa

 Witajcie!
Dziś chciałam Wam przypomnieć jedną ze starszych kolekcji, bardziej wiosenną, która należy do grupy moich ulubionych - Fairy Tales. Stworzyłam z niej kartkę typu shaker z ogromnym oknem - widziałam je już u innych projektantek i koniecznie chciałam spróbować. A Wam podoba się tego typu shaker card? Bo mi bardzo!

Hello!
Today I would like to remind you of one of the older spring collections, which belongs to the group of my favorites - Fairy Tales. I made a shaker card with a huge window out of it - I have seen them at other designers' places and I absolutely wanted to try it. Do you like this type of shaker card? I really like it!






 Użyłam: / I used:




Ściskam, Jagoda / Hugs, Jagoda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz