niedziela, 26 grudnia 2021

Album ślubny Together forever
Wedding album Together forever

Cześć przyjaciele!
Przede wszystkim życzę Wam wesołych świąt. Otrzymałam paczkę z nowościami w zeszłym tygodniu i byłam bardzo zachwycona (jak zawsze!). I doszłam do wniosku, że nowa kolekcja Together Forever to moja nowa ulubiona kolekcja. I stworzyłam z jej użyciem mini album. Mam nadzieję, że Wam się spodoba. Po prostu uwielbiam kolory i motywy tej kolekcji. One są wspaniałe!

Hi friends!
At first place I wanna wish you happy Christmas holiday. I received a package with new products last week and I was so thrilled (as always!). And I got to conclusion that new collection Together forever is my new most favourite collection. And I created this mini album with it. I hope you will like it. I just love the colors and motives of this collection. They are wonderful!









Użyłam: / I used:


Miłego kreatywnego dnia! / Have a nice creative day!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz