piątek, 3 grudnia 2021

Album rodzinny z kolekcją Home Sweet Home
Family album with Home Sweet Home collection

 Hej wszystkim!
Przychodzę dziś do Was z projektem, który zajął mi chwilę czasu. Ale jestem z niego mega zadowolona i dumna. Dużo pracy mnie kosztował i mam nadzieję, że da się ujrzeć to na zdjęciach. Album ma ozdobną okładkę, a w środku na każdej stronie kieszonkę na zdjęcie w formacie 10x15. Na dokładkę na każdej stronie znajdują się dodatkowe elementy z arkuszy do wycinania i tekturki z Laserowe Love. Na wierzchu albumu sporo się dzieje. Całość została powoskowana i pochlapana na biało. Główny element okładki stanowi serce z hdf, które pogessowąłam i ozdobiłam papierem z kolekcji.

Hello to all of you!
Today I will show you my newest photo album. I spent a lot of time on it and I'm proud how it looks like. Cover is sumptuous. I added a lot of flowers and sequins. I used waxes and white acrylic paint. The main point of cover is hdf heart which I decorated.


















W pracy użyłam/ I've used in my work:













Mam problemy z filmikiem, w którym chciałam Wam zaprezentować cały album. Jak tylko uda mi się rozwiązać problem techniczny filmu to go tutaj dodam.  

Pozdrawiam serdecznie! / Best regards!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz