wtorek, 28 grudnia 2021

Album dla Babci i Dziadka - kolekcja Home sweet home
Album for Grandma and Grandpa - Home sweet home collection

 Cześć!

Dzisiaj mam dla Was mini album na zdjęcia dla Babci i Dziadka z okazji ich święta. Wykorzystałam papiery z kolekcji Home sweet home. Użyłam także tekturek od Laserowe Love - makrama pochodzi z kolekcji Makrame Knot i napis z kolekcji Memories. Dodałam kilka wstążek, zawieszek, kilka chlapnięć akwarelami Aquarius i album gotowy. Jak Wam się podoba? 

Hello!
Today I have a mini photo album for you for Grandma and Grandpa on the occasion of their holiday. I used papers from the Home sweet home collection. I also used chipboard from Laserowe Love - macrame comes from the Makrame Knot collection and the inscription from the Memories collection. I added a few ribbons, pendants, a few splashes of Aquarius watercolors and the album is ready. How do you like it?











Użyłam: / I used:

 


 Dziękuję za uwagę, pozdrawiam gorąco i życzę Wam wszystkiego najlepszego w nadchodzącym Nowym Roku. 

Thank you for your attention, I cordially greet you and I wish you all the best in the coming New Year.

Paulina (MaloMalo.pl)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz