piątek, 4 czerwca 2021

Szczęśliwych pierwszych urodzin - kartka dla chłopca
Happy first birthday - a card for a boy

 Cześć!

Dzisiaj mam dla Was kartkę urodzinową z mojej ukochanej kolekcji Vintage Baby Boy.  Pierwsze urodziny to nie byle jaka okazja, a ta niebieskawa kolekcja idealnie się sprawdza w tego typu projektach. Wykorzystałam także tekturkowy napis i gumowe stemple liści od Laserowe LOVE. Mam nadzieję, że Wam się spodoba!

Hello!
Today I have a birthday card for you from my beloved Vintage Baby Boy collection. The first birthday is not just any occasion, and this bluish collection is perfect for this type of project. I also used a chipboard inscription and rubber leaf stamps from Laserowe LOVE. Hope you like it!







 Wykorzystałam: / I used:



 
Dziękuję za uwagę, pozdrawiam serdecznie! / Thank you for your attention, best regards!
 Paulina (MaloMalo.pl)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz