wtorek, 29 czerwca 2021

1 urodziny - Kartka dla chłopca
1st birthday - A card for a boy

 Cześć! 
Dzisiaj mam dla Was kartkę na pierwsze urodziny dla chłopca. Wykorzystałam moją ukochaną kolekcję papierów od Lexi Design - Vintage Baby Boy, która doskonale sprawdza się w dziecinnych projektach. Zastosowałam też tekturkową okrągła ramkę z kolekcji Holy and White i tekturkowy napis z kolekcji Little Safari od Laserowe Love.

Hello!
Today I have a first birthday card for a boy for you. I used my beloved collection of Lexi Design papers - Vintage Baby Boy, which is perfect for children's projects. I also used a cahipboard round frame from the Holy and White collection and a chipboard inscription from the Little Safari collection by Laserowe Love.







Użyłam: / I used:

 


Dziękuję za uwagę, pozdrawiam serdecznie, / Thank you for your attention, best regards,
Paulina (MaloMalo.pl)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz