czwartek, 24 czerwca 2021

Kartka w kolorach ziemi
Card in earth tones

Cześć!
Na dzisiejsza inspirację mam dla Was kartkę w kolorach ziemi.
Wykorzystałam kolekcję Summer in Mountains od Lexi design.
Dodałam kwiaty w bladozielonym kolorze, koronkę, sznurek i gniecioną wstążkę.
Mam nadzieję, że się Wam spodoba.

Hello!
For today's inspiration, I have a card in earth colors for you.
I used the Summer in Mountains collection from Lexi design.
 I added pale green flowers, lace, twine and vintage ribbon.
I hope you like it.



Użyłam: / I used:



Jeśli kartka przypadła Wam do gustu, to zapraszam Was na transmisję na żywo
na naszej stronie na Facebooku już 6 lipca 2021 o godzinie 20.00,
a w sklepie szukajcie kitów warsztatowych.
Ściskam, Małgosia

If you like the card, I invite you to a live on our Facebook page
on July 6, 2021 at 20.00, and look for workshop kits in the store.
 Hugs, Małgosia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz