środa, 23 czerwca 2021

Kartka urodzinowa
Birthday card

Witajcie!
Dzisiaj przychodzę do Was z inspiracją na kartkę urodzinową w formacie A5 dla miłośniczki gór, roweru i budującej nowy mały domek. Najnowsza kolekcja papierów od Lexi design Summer in Mountains idealnie mi się wpasowała w te klimaty. Elementy do wycinania i tekturki dedykowane do niej są wprost idealne. Dodałam też papiery i liście z kolekcji Laves set, które dopełniły całość. Jestem ciekawa jak Wam się spodoba moja propozycja.

Hello! 
Today I come to you with inspiration for a birthday card in A5 format for a mountain and bike lover and who is building a new small house. The latest collection from Lexi design Summer in Mountains fits perfectly into this atmosphere. The elements for cutting and chipdboards dedicated to it are simply perfect. I also added papers and leaves from the Leaves set collection, which completed the whole. I am curious how you like my proposal.





Użyłam: / I used:


Pozdrawiam Ewelina! / Hugs Ewelina!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz