poniedziałek, 14 czerwca 2021

Pop-up box z kolekcji Lovely Provence
Pop-up box from the Lovely Provence collection

Cześć!
W dzisiejszym projekcie postanowiłam użyć jednej z moich ulubionych kolekcji papierów - Lovely Provence. Jest to piękna, prowansalska kolekcja, z ogromem elementów do wycinania. Te właśnie elementy zainspirowały mnie do wykonania kartki ślubnej na bazie pop-up. W kompozycji użyłam zakochanej pary siedzącej na ławeczce oraz ogromu pięknych kwiatów lawendy. Całość uzupełnia napis na klapce, który odbiłam białym tuszem, przy pomocy stempla od Laserowe Love.
Wyszło sielsko, romantycznie i przecudownie. Sami zobaczcie:

Hello!
In today's project I decided to use one of my favorite paper collections - Lovely Provence. It is a beautiful Provencal collection, with lots of elements to cut out. These are the elements that inspired me to make a Pop Up-based wedding card. In the composition I used a couple in love sitting on a bench and a lot of beautiful lavender flowers. The whole thing is complemented by an inscription on the flap, which I imprinted with white ink using a stamp from Laserowe Love.
It was idyllic, romantic and wonderful. See for yourself:





Użyłam: / I used:


Pozdrawiam, Ula Piątkowska / Love, Ula Piątkowska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz